Koniec każdego roku skłania do podsumowań, niektórzy z Was robią je co miesiąc, ale mnie brakuje samodyscypliny, więc będzie "hurtowo" :D Zacznę od podziękowań, niech będzie jak na gali Oscarów, a co :D
Dziękuję za to, że chcecie do mnie zaglądać :) Po pierwszym miesiącu byłam załamana, bo wszystko szło nie tak, jak na pocztaku myślałam, że pójdzie :) Jednak z czasem się rozkreciło i choć miałam chwilę zwątpienia, to dzięki Wam się nie poddałam 👍
W 2018 roku miałam niesamowitą przyjemność patronować 4 powieściom! WOW! Tego nie da się opisać, kiedy widzisz swoje logo na okładce :) Mam nadzieję, że w kolejnym roku również będę miała taką możliwość :) Za to wyróżnienie dziękuję Agacie Bizuk, Thomasowi Arnoldowi, Michałowi Wróblewskiemu oraz Dlaczemu, Vectra i Videograf 💜 Zaufali mi i myślę, że nie zawiodłam :) Dziękuję również Replice, Czwartej Stronie oraz PASCAL za współpracę recenzencką 😘
Czytelniczo? To był dobry rok :) Moje top 10 tego roku prezentuje się następująco (kolejność jest przypadkowa):
Tatuażysta z Aushwitz - na jednych zrobiła duże wrażenie,) inni zarzucali jej, że jest płaska i bez wyrazu. Dla mnie jedna z lepszych książek jakie przeczytałam w tym roku :) Miłość w obozie koncentracyjnym oparta na faktach - polecam :)
Skaza - moje okrycie tego roku! Robert pisze niesamowicie i jego powieści wciągają od pierwszej strony. Toruń już nigdy nie będzie taki sam (recenzja na dniach).
Radykalni - bardzo mocna książka! Terroryzm w czystej postaci. Niecierpliwie wypatruj ciągu dalszego :)
Fatum - najlepsza z dotychczas wydanych tomów serii Dekada, brawurowy napad, który naprawdę miał miejsce. Poznań jakiego nie znacie :) Michał Larek jest wysoko w rankingu moich ulubionych autorów!
Mauzoleum - tegoroczna bomba! Jestem pod wrażeniem tej książki i jeszcze długo będę. To mój najlepszy patronat i najlepsza książka Thomasa Arnolda (z dotychczas wydanych).
Teatr pod białym latawcem - nie spodziewałam się, że książka zrobi na mnie takie wrażenie. Niepełnosprawność z różnych punktów widzenia i nienachalny watek miłosny. Piękna!
W cieniu tamtych dni - Powstanie Warszawskie i rodzinna tajemnica z nim związana. Magdalena Majcher nie zawiodła, ta kobieta trafia w moje najczulsze punkty ;) Uwielbiam!
Wybór M. - gwałt i jego szeroko pojęte konsekwencje. Książka, której się nie zapomina, miażdżąca. Natalia Nowak-Lewandowska w najlepszym wydaniu.
Do zakochania jeden rok - Asia Szarańska już dawno uwiodła mnie swoim poczuciem humoru, a Zojka (czyli bohaterka powieści) jest mieszanką wybuchową, przy niej nie da się nudzić. Polecam Asię na każdą porę roku!
Ogółem opublikowałam ok. 100 recenzji, więc chyba jak na (niecałe) 11 miesięcy blogowania nie jest najgorzej, a jak u Was?
Bardzo udany rok za Tobą kochana. Moje książkowe podsumowanie pojawi się 1 stycznia. 😊
OdpowiedzUsuńTwój rok był zaczytany na maksa! Zajrzę na pewno na podsumowanie :)
UsuńŚwietne podsumowanie. Moje podsumowanie pojawi się w styczniu :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com
OdpowiedzUsuńZajrzę 😘
UsuńGratuluję tych wszystkich sukcesów, dobrych lektur... ciesze się, że to był udany rok i oby przyszły był taki sam a nawet jeszcze lepszy :)
OdpowiedzUsuńDziękuję 💜 Niech się spełnią Twoje słowa 💜
UsuńGratuluję udanego roku i życzę Ci, aby kolejny był równie ciekawy albo jeszcze lepszy! :)
OdpowiedzUsuńWzajemnie ;) Tyle rzeczy się wydarzyło! A ile jeszcze się wydarzy :)
UsuńNie czytałam żadnej książki z Twojej top 10, ale "Tatuażysta z Auschwitz" czeka u mnie na półce na swoją kolej...
OdpowiedzUsuńGratuluję dobrego roku "książkowego" i sukcesów w blogowaniu! Oby nadchodzący rok był dla Ciebie pełen radości, pozytywnych doświadczeń, dobrych książek i wspaniałych ludzi spotykanych na swojej drodze ;)
Gratuluję wyniku ;). Nic z tego, co wrzuciłaś jako swoje top10 nie czytałam, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się przeczytać "Tatuażystę z Auschwitz". Szczęśliwego Nowego Roku :).
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Lady Spark
[kreatywna-alternatywa]