Obserwatorzy

Moje ambasadorstwo: "Bluszcz" Anna H. Niemczynow




Już za chwilę, już za moment premiera „Bluszcz” Anny H. Niemczynow, której mam zaszczyt być abasadorem :)

Ela jak zawsze miała rację. Brak podjętej decyzji też był decyzją. Nie robiąc nic, decydowałam się na tkwienie w tym związku, w tym małżeństwie, w tej codzienności. Chociaż moja codzienność ostatnio wyglądała inaczej. Wczoraj, jak siedziałam w ogrodzie, nawet mi się to podobało. Nikt nic ode mnie nie chciał, nikt mnie po nic nie wysyłał, nikt na mnie nie pokrzykiwał. Jak przyznam się Eli do swoich myśli, to zaraz zacznie na mnie wymuszać działanie. A ja nie jestem chyba jeszcze na to gotowa. Stąd ten pamiętnik. Zaczęłam go pisać, aby się gdzieś wygadać, wyżalić. Może to taka forma psychoterapii? Nie wiem. W każdym razie mi pomaga. Coś trzeba robić…
Rozsadza mi głowę, co wytrąca mnie z równowagi. Zaraz, zaraz, z jakiej równowagi? Nie można nikogo wytrącić z czegoś, co nie istnieje. Brak mi spokoju. Jestem na rozdrożu i nie mam pojęcia, w którą stronę powinnam pójść. Podobno radość i spokój są sposobami Boga, abyśmy wiedzieli, że jesteśmy na właściwej drodze. Nie ma we mnie ani radości, ani spokoju.

PREMIERA: 2 lipiec 2018 r.


Komentarze

  1. Brzmi całkiem ciekawie :) może przeczytam.



    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę o niej pamiętać przy robieniu następnego zamówienia z książkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Na pewno przeczytam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy przeczytam, ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może po recenzji zmienisz zdanie ;)

      Usuń
  5. Gratuluję! Książka interesująca i intrygująca!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że Cię oplecie jak bluszcz ;)

      Usuń
  6. Gratuluję :)

    Okładka książki jest taka... nostalgiczna..... pozostawia otwarty umysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak okładka jest super :)

      Usuń
  7. Gratuluję! Kto wie, może i ja się skuszę na tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać, lecz ostatnio kompletnie nie mam na to czasu! Utknęłam w maju na "Sztuce kochania" i nie mogę ruszyć z czytaniem - oby okres wakacyjny mi sprzyjał. Gratuluję ambasadorstwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to moje pierwsze :) Czasem tak jest, miałam tydzień, w którym przeczytałam jedną książkę i nie wiedziałam o czym była :p

      Usuń
  9. jeśli Ty polecasz to przeczytam, choć wiesz jaka jestem cięta na pewien rodzaj literatury;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi tu tylko twojej recenzji Bluszczu! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się jak tylko dostanę książkę ;)

      Usuń
  11. Gratuluję! Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się obiecująco :) Chętnie przeczytam!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.