Obserwatorzy

Zabójcza przyjaźń. Alice Feeney.


Wydawnictwo W.A.B.
Stron: 384
Data wydania: 10.03.2021 r.

Jeśli dana historia ma dwie wersje, to znaczy, że jedna z osób kłamie... Kiedy w miasteczku Blackdown zostaje zamordowana kobieta, prezenterka wiadomości Anna Andrews niechętnie zgadza się zająć tą sprawą. Jej były mąż, nadkomisarz Jack Harper, podejrzewa ją o związek z tym przestępstwem, dopóki ślady nie zaczynają prowadzić do niego samego. Któreś z nich musi kłamać. A niektóre tajemnice warte są tego, żeby dla nich zabić.

W tej powieści najlepsze jest to, że każdy miał motyw, by zabijać. Każdy miał sposobność, a niekiedy i ślady jednoznacznie wskazywały, że to właśnie ta osoba. Jednak w kolejnym rozdziale okazywało się, że nie tędy droga i tak właściwie do samego końca. Autorka poprowadziła fabułę w taki sposób, że umyka nam to, co najistotniejsze, a skupiamy się na tym, co widoczne. Jak dla mnie idealny zabieg, bo ja lubię drążyć, ale tu i tak dałam się zwieść. Dużo w tej powieści tajemnic, które generują kłamstwa, a może po prostu przemilczanie, takie z myślą o dobru wszystkich innych.

To, co najbardziej przeszkadza to śledztwo prowadzone bardzo nieudolnie. Młoda pani sierżant Priya niby próbuje coś poskładać do kupy, ale kompletnie jej to nie wychodzi. Większość "starych" kompletnie ją ignoruje, ale w sumie biorąc pod uwagę jej zachowanie, to właściwie dobrze robią. Ta postać nie udała się autorce, oj nie.

Słowem podsumowania, "Zabójcza przyjaźń" to, dobry thriller pełen akcji i mylnych tropów. Końcówka nie do przewidzenia!

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu W.A.B.

Komentarze

  1. Zapisuję tytuł. Lubię książki, w których rozwiązanie jest nie do przewidzenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.