Obserwatorzy

Zniknięcie Annie Thorne. C.J. Tudor


Czarna Owca
Stron: 416
Data wydania: 17.07.2019 r. 

„Zniknięcie Annie Thorne” to moja pierwsza książka C.J. Tudor i nie powiem, żebym była zawiedziona, choć czułam w niej nutę prozy Kinga. Te nadprzyrodzone wątki zdecydowanie pachniały mi mistrzem grozy, ale powieść ogólnie nie wypada źle. Jak na mój pierwszy raz jestem zadowolona!

„Zniknięcie” zaczyna się mocno i ogólnie rzecz biorąc poziom trzyma, a autorka powoli odsłania kartę po karcie, mieszając teraźniejszość z przeszłością. Osią fabuły jest zniknięcie siostry głównego bohatera, jednak Joe Thorne skrywa wiele tajemnic, od których chciałby uciec, ale one znajdują go nawet w tak małym miasteczku, jakim jest rodzinne Arnhill.

Powieść porusza kilka różnych wątków, dlatego nie nuży, nie czytamy w kółko o zniknięciu Annie, choć jest to wątek dominujący, ale mamy mnóstwo innych tematów jak uzależniający hazard, doprowadzający do długów i zaciągania pożyczek u niewłaściwych osób, szybkie staczanie się na dno i szukanie ratunku, kiedy resztka świadomości krzyczy, że już za późno, pieniądze i władza, które pozwalają na bycie bezkarnym, na krzywdzenie innych, na przemoc. I kłamstwa, ta książka jest nimi wypełniona po same brzegi, w końcu sami nie będziecie wiedzieli, jaka była prawda ;).


Nie znam „Kredziarza”, ale myślę, że poznam, chociażby dlatego, żeby przekonać się, która z nich jest lepsza. I czekam na kolejną książkę tej autorki :).

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Czarna Owca.

Komentarze

  1. Jestem świeżo po lekturze tej książki i dla mnie okazała się świetna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tej książki na blogach i instagramie, również chętnie po nią sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam „Kredziarza”, podobał mi się i myślę, że za jakiś czas sięgnę i po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tej pozycji i mam zamiar ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo ostatnio o tej książce w blogosferze, muszę w końcu i ja się przekonać czy warta tego szumu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie czytałam Kredziarza, tej też nie :P Ale chcę bardzo je nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.