Obserwatorzy

Sekrety Julii. Anna Płowiec


Wydawnictwo Znak
Stron: 496
Data wydania: 17.07.2019 r.

„Sekrety Julii” zawierają wszystko to, czego od powieści obyczajowych oczekuję — tajemnice, odniesienia do przeszłości, poplątane rodzinne losy i skomplikowane relacje. Anna Płowiec oczarowała mnie tą książką od pierwszych stron i choć główna bohaterka Alicja występowała w poprzedniej „W cieniu magnolii”, której ja nie czytałam, to nieznajomość jej poprzedniczki nie przeszkadzała mi aż tak bardzo w lekturze, a mało tego, rozbudziła ciekawości i na pewno sięgnę po „W cieniu magnolii". Powieść toczy się dwutorowo — teraźniejszość, czyli życie Alicji oraz przeszłość, historia Julii. 



Rodzina — jedyna stała w naszym życiu, choć niekiedy wyboista i czasem z wieloma zakrętami to zawsze jest drogą, budowaną przez pokolenia, a my podążając nią, po prostu dopisujemy dalszy ciąg. Co, jeżeli nagle okazuje się, że droga ma inną odnogę? Połączoną, ale zupełnie inną linią, niż nam się wydawało? Alicja, porządkując rzeczy po śmierci matki, natrafia na walizkę, której nigdy nie widziała oraz plik starych listów adresowanych do Julii. Jakie sekrety skrywają?




Autorka bardzo dobrze oddała uczucia towarzyszące Alicji, od zagubienia, bo życie, jakie kobieta znała, nagle okazuje się inną wersją, niż powinno, aż do zrozumienia, które pomaga wrócić mu na właściwe tory. Czego dowie się główna bohaterka? Przekonajcie się sami, ale na pewno nie zabraknie Wam wzruszeń, napięcia (tak!!) i całej gamy emocji, bo przy tej książce wszystko wydaje się możliwe, każdy scenariusz do odegrania, a jednak życie bywa przewrotne i nie zawsze układa się tak, jak byśmy chcieli. „Sekrety Julii” wciągają od pierwszej strony i na pewno pokochacie tę historię. Polecam! Jest to jedna z wakacyjnych książek, które warto przeczytać :)

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Znak.

Komentarze

  1. Książka gości już w mojej biblioteczce, więc na pewno wkrótce po nią sięgnę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ta książka podobała. Mam już u siebie pierwszą książkę Anny Płowiec "W cieniu magnolii" i już niebawem zabieram się za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała powieść!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie do nie jzajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.