Obserwatorzy

Siła jej piękna. Antologia.

Wydawnictwo Inanna
audiobook
Data wydania: 11.03.2019 r.


Opowiadania, krótka forma dzięki, której możemy poznać autora i zobaczyć czy po drodze nam ze sposobem, w jakim pisze. U mnie sprawdziło się to idealnie, ponieważ dzięki antologii „Siła jej piękna” odkryłam Marię Zdybską i zamierzam bliżej przyjrzeć się jej twórczości :)

Osiem opowiadań, osiem historii kobiet, każda inna, każda na swój sposób wyjątkowa, każda skłaniająca do zastanowienia się co ja zrobiłabym na miejscu bohaterki? Czy ja zachowałabym się tak samo? Czy mam w sobie na tyle odwagi, siły, by spróbować zmian? Ja wam nie odpowiem, ale po przesłuchaniu Siły jej piękna zastanawiam się nad tym, te pytania gdzieś tam we mnie zostały, siedzą i nie dają o sobie zapomnieć.

Dobór autorek jest tak różnorodny, że każdy znajdzie coś dla siebie, są tu opowiadania fantasy, obyczajowe, a nawet psychologiczne z thrillerowym pazurem. Motywem przewodnim jest siła kobiet i w każdym z tych opowiadań został on wyczerpany do maksimum, a autorki udowodniły, że każda kobieta ma w sobie pokłady tej niezwykłej mocy, siły napędowej do działania, tego, co pozwala zrzucić z barków ciężar i rozprostować skrzydła. Kilka z nich chciałabym przeczytać jako pełnowymiarowe powieści, zobaczyć co było dalej, może będzie mi to dane? Zobaczymy! Tymczasem polecam zapoznanie się z Siłą jej piękna, bo to piękno drzemie w każdej z nas, a my czasem po prostu je w sobie tłumimy.

Za możliwość recenzji dziękuję Wydawnictwu Inanna.

Komentarze

  1. Fajnie, że każdy znajdzie coś dla siebie - to właśnie lubię w antologiach! Dla mnie zdecydowanie fantastyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.