Obserwatorzy

"Magia grudniowej nocy" Gabriela Garaś


Wydawnictwo Czwarta Strona 
Stron: 384
Data wydania: 31.10.2018 r.

Żadna z dotychczas przeczytanych przeze mnie świątecznych książek, nie pachnie piernikami tak bardzo, jak „Magia grudniowej nocy” Gabrieli Garaś.

W Złotokowie małym miasteczku ukrytym wśród ośnieżonych szczytów Bieszczad, Michalina i Zofia przygotowują się do świąt Bożego Narodzenia. Ciężarna Michalina prowadzi pensjonat, po cichu licząc na wsparcie Przemka. Choć mężczyzna poczuwa się do roli ojca i chce opiekować dzieckiem, to jego uczucia wobec Michaliny już takie jasne nie są. Czy kobieta zostanie samotną matką, czy Przemek zapomni o tym, co było i zechce zacząć jeszcze raz? Zofia, właścicielka „Cynamonowych serc” ma więcej zamówień, ale mniej dużo mniej czasu na ich realizację. Na szczęście przychodzi nieoczekiwana pomoc. Amelia jest zauroczona starym dworkiem, który kryje w sobie niezwykłą historię. Dociera do Arlety, byłej pracownicy i mieszkanki domu, czego się od niej dowie?


Powiem szczerze, że wątek pani Arlety i dworku był tym, który ujął mnie najbardziej. Czas przed II wojną światową, późniejsza zawierucha i miłość, która w tamtych czasach była szczególnie trudna, ale nie niemożliwa. Stary dworek widział wiele, wiele może opowiedzieć, tylko czy wszystkie tajemnice powinny opuścić jego mury? Dzięki dociekliwości Amelii tak bardzo świąteczna i klimatyczna powieść nabiera trochę innego kolorytu.




Ja jestem zachwycona! Do tego stopnia, że nie przeszkadzało mi, iż nie znam wcześniejszych części, a tym samym poznaję historię Michaliny i Zofii od środka, a nie od początku. Nie przeszkadzało mi, że nie do końca wszystko rozumiem, wiecie dlaczego? Bo to nie było aż tak istotne! Ta książka urzeka i porywa, chętnie przeniosłabym się na chwilę w Bieszczady, do pensjonatu i do cukierni! Mną rządziły emocje i to jest najlepsza rekomendacja. Polecam!

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona.

Komentarze

  1. Idealna pora, by zacząć czytać tego typu książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią tę książkę przeczytam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat również nie czytałam tej serii, ale może czas nadrobić ? Skoro polecasz, to myślę, że powinnam się za nią zabrać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam rok temu Magię grudniowej nocy ale jakoś nie utkwiła mi w pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Gargasiowej, ale chętnie to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś przeczytam, bo w tym roku już nie dam rady :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.