Obserwatorzy

"Mauzoleum" Thomas Arnold RECENZJA PATRONACKA

Wydawnictwo Vectra
Stron: 432
Data wydania: 26.11.2018 r.

Thriller nie jest obcy Thomasowi Arnoldowi, ale z książki na książkę autor dodaje coś swojego do tego gatunku, tworzy powieści mroczne, ale na swój indywidualny sposób, jak on to robi? Pewnie to tajemnica, którą zabierze do grobu, ale gwarantuję, że drugiego Thomasa Arnolda nie znajdziecie w literaturze.


Dwójka młodych ludzi Zack i Nicole przez „przypadek” zostają posiadaczami listu adresowanego do ich zmarłego sąsiada. Koperta zawiera klucz do furtki i tajemniczą informację o miejscu ukrycia monet, wartych kilka milionów dolarów. Z chwilą przekroczenia bramy rezydencji McCainów, Zack i Nicole zostają wciągnięci w grę na śmierć i życie. Kto wyjdzie z tego cało i z kim przyjdzie im się zmierzyć?




„Mauzoleum” to praktycznie gotowy scenariusz filmowy, przez większość powieści czułam się jak aktor na planie rasowego dreszczowca. Za wysokim ogrodzeniem las i zdaje się zupełnie opuszczona rezydencja. Wielki dom, który kryje tajemnicę kilku pokoleń swoich mieszkańców, dużej i bogatej rodziny McCainów, dobroczyńców miasteczka, ale ludzi owianych, prawie że legendą. Kto i dlaczego, a przede wszystkim, co stara się ukryć? Od pierwszej strony zostajemy wciągnięci w misterną intrygę, autor plącze wątki, podaje ślepe tropy, podgrzewa atmosferę i w końcu nie potrafimy odgadnąć kolejnego posunięcia. Akcja od początku jest dynamiczna, Thomas stosuje przeskoki czasowe i uzupełnia luki w historii McCainów. Cała powieść toczy się wartko, a wydarzenia rozgrywające się wewnątrz rezydencji to majstersztyk, biorąc pod uwagę wszystkie kolejne kroki, a także zaskakujący koniec powieści. 



Przy „Mauzoleum” żaden fan thrillera nie będzie się nudził, wyobraźnia Thomasa, jego kreowanie fikcyjnej rzeczywistości zaskakuje coraz bardziej. Autor nabrał wiatru w żagle i myślę, że w końcu usłyszy o nim zdecydowana więcej osób. Dla mnie to jeden z najlepszych młodych „kryminalistów” w Polsce. Gorąco polecam i zachęcam — nie zawiedziecie się!

Za możliwość objęcia książki patronatem medialnym dziękuję Autorowi Thomasowi Arnoldowi oraz Wydawnictwu Vectra :)

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale zaciekawiłaś mnie nią. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie do poznania twórczości tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak , samo wydanie przyciąga mój wzrok. Następnie Twoja recenzja utwierdziła mnie, że warto się skusić na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wciąga, że człowiek czuje się jakby brał udział w filmie? Świetnie - warto do nie j zerknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Mnie pochłonęła :) Widzę, że Thomas się rozwija, Efektor był świetny ale Mauzoleum to jest to co lubię najbardziej :)

      Usuń
    2. Ciesze się ;)

      Usuń
  5. Słyszałam pozytywne recenzje tej książki, może być rewelacyjna!
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie !!! myślę że się skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Chciałabym, żeby o Thomasie dowiedziało się jak najwięcej osób - warto :)

      Usuń
  7. Wow - brzmi bardzo kusząco! ;) Chętnie bym przeczytała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować wygrać u mnie na fb :) Trudno nie jest - trzeba zrobić zdjęcie w mrocznym klimacie :) Zapraszam :)

      Usuń
  8. Dużo teraz czytam w blogosferze i na Instagramie o tym autorze i są to same pozytywy. Zaintrygowała mnie ta książka, lubię thrillery, lubię takie klimaty... Chętnie ją dopiszę do listy do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym miała czas to na pewno bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopisałam do listy :D Już jest za długa :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej powieści, ale skoro polecasz, to przyda się odmiana od czasu do czasu od romansów i chętnie sięgnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę się nad tą książką zastanawiać :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.