Obserwatorzy

Bez litości i przebaczenia. Mariusz Leszczyński. Przedpremierowo. Recenzja patronacka.

 
Wydawnictwo Novae Res
e-book
Data wydania: 8.11.2019 r.

W „Bez litości i przebaczenia” granica między dobrem a złem jest niezwykle płynna. Czy zbrodnię, nawet najokrutniejszą da się usprawiedliwić? Wejdźcie w skórę zabójcy i sprawdźcie. 😉

Seria brutalnych zabójstw kobiet zdaje się nie mieć końca. Prowadzone przez detektywa Cane'a śledztwo utknęło w martwym punkcie, a ofiar wciąż przybywa. Nieoczekiwanie sprawa nabiera tempa, gdy kilkuletni chłopiec, Jon Belly, znika bez śladu, a do byłego agenta DEA, Jona Miltona, dociera niezwykła przesyłka.


W swojej najnowszej powieści Mariusz Leszczyński postawił na wielowątkowość i akcję — ta książka nawet na chwilę nie zwalnia. Dzieje się tak dużo, że na początku ciężko wychwycić spójny element, ale on jest i fajnie, że trzeba nad nim pogłówkować, tak jak i nad rolą pięcioletniego chłopca, Jona, którego poznajemy na początku powieści.

Mariusz Leszczyński dał się poznać jako autor, który nie boi się pisać o męskich emocjach, co bardzo dobrze było widać w debiucie Krocząc wśród cierni". Tu również główni bohaterowie, detektyw Cane oraz były agent DEA Milton nie są ich pozbawieni, bo choć oboje, na co dzień stają w szranki z najgorszymi przestępcami, nie zobojętnieli na los słabszych od siebie. 


„Bez litości i przebaczenia” jest napisane jak dobra powieść sensacyjna, ze spektakularnymi pościgami i zwrotami akcji, które nie pozwolą odłożyć powieści na półkę. Nie ma przydługich opisów, powieść toczy się wartko, a autor nie oszczędza żadnej ze swoich postaci. Nudzić się z tą powieścią na pewno nie będziecie.

Za możliwość objęcia książki patronatem dziękuję Mariuszowi Leszczyńskiemu oraz Wydawnictwu Novae Res.

Komentarze

  1. To idealna lektura na jesienno-zimowe wieczory. Zapisuję sobie tytuł, Tobie gratuluję patronatu kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci patronatu. Jakoś póki co nie przekonuje mnie ta książka.
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że to książka dla mnie😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcająca recenzja, nie miałam jeszcze okazji czytać żadnej książki autora, ale chyba muszę to nadrobić:)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.