Obserwatorzy

Shuttergirl. C.D. Reiss

Wydawnictwo Kobiece
Stron: 408
Data wydania: 24.07.2019 r.

Rzadko sięgam po romanse, ale po „Shuttergirl” zgłosiłam się sama. Gwiazdy Hollywood, czerwony dywan, blichtr, blask fleszy, wszyscy to znamy, a CD Reiss pokazała ten światek od środka. Laine znana jako Shuttergirl to paparazzi, Michel gwiazda filmowa, ich światy wzajemnie się przenikają, a jeden bez drugiego nie istnieje.

Jak na romans przystało mamy jego i ją, dwoje ludzi po przeciwnych stronach barykady, z różnymi życiorysami. Fajny pomysł, bo ja lubię bohaterów, których przyciąga do siebie właśnie to, że nie powinni być razem ;) Namieszałam? No cóż, mam nadzieję, że mimo wszystko wyłapiecie sens. Samo wykonanie niestety już podoba mi się mniej, nie czułam napięcia między Laine i Michaelem, nie czułam iskry, choć między nimi dochodzi to ostrych tarć. Romans rozwija się bardzo płynnie i niezwykle... wolno, a może to ja po prostu potrzebuję silniejszych wrażeń? 


Na plus zapisuję wątki poboczne, niejasną sytuację rodzinną głównej bohaterki, jej przeszłość, która rzuca się cieniem na jej osiągnięcia jako fotografa, a także może zaszkodzić karierze Michaela, oraz tuszowanie wszelkich afer i skandali — pożywki dla mediów. Nie myślałam, że o życiu w Hollywood można napisać coś świeżego i odkrywczego, dlatego mnie ta książka nie rozczarowała. Oczywiście, że na co dzień wolę inne tempo, więcej adrenaliny, ale ta konkretna powieść miała mnie oderwać od codzienności i to się udało. Mimo wszystko ja polecam :)

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Komentarze

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.