Obserwatorzy

Zaskocz mnie. Małgorzata Falkowska, Daria Skiba. Premierowo.

Wydawnictwo Inanna 
E-book
Data wydania: 15.07.2019 r.

„Zaskocz mnie” można traktować jako debiut, bo choć Małgorzata Falkowska i Daria Skiba, mają na swoim koncie już po kilka powieści, to ta jest ich pierwszą napisana wspólnie. Czy to ostatnia? Czas pokaże :)

Antek i Jagoda — dwoje ludzi z różnych światów, on początkujący PR-owiec w wydawnictwie, ona wolna dusza oddana pasji — parkourowi. Przypadek splata ich ścieżki, czy przeciwieństwa się przyciągną? 

Zarówno Małgorzata, jak i Daria mają swój styl pisania, a mieszanka, która z nich powstała, zapewni kilkugodzinną, przyjemną lekturę. Może powieść, nie zaskakuje oryginalnością, do tego momentami jest naiwnie poprowadzona, to parkour, jako pasja jednego z głównych bohaterów sprawia, że książka wciąga. Dla takiego laika w tej kwestii, jakim jestem, to była niesamowita przygoda! Przyznam, że po przeczytaniu obejrzałam kilka filmików na temat parkour i jestem pod wrażeniem! Co za sport! 


Wracając do książki, raził mnie kontrast postaci, ich do bólu zepsucie lub do bólu rycerskość, po prostu wypadło to mało naturalnie. Związek Karoliny i Antka od początku wywołał we mnie ogromne zdziwienie, bo wiem, jak takie relacje tworzą w swoich powieściach Daria i Gosia, a tu wygląda, jakby zabrakło im pomysłu i poszły po linii najmniejszego oporu — ona jędza, a on niczym wierny pies gotowy na każde skinienie, skamlący wręcz o uwagę, aż do dnia, kiedy przegląda na oczy. Zdecydowanie to nie dla mnie, wolę bardziej skomplikowane relacje i wiem, że autorki potrafią takie pokazać. 

Podsumowując „Zaskocz mnie” ma kilka minusów, ale jak na pierwszy raz to moim zdaniem wypada dobrze. Autorki postarały się o lekką, wakacyjną lekturę z bohaterem (Antkiem), o którym marzy każda romantyczka. Ta powieść na pewno znajdzie wiele fanek wśród młodych osób, którym jest dedykowana. Dla mnie jest trochę za prosta. 

Za możliwość przeczytania książki premierowo dziękuję Wydawnictwu Inanna.

Komentarze

  1. Ostatnimi czasy miałam okazję przeczytać dwie książki pani Falkowskiej i obie mnie rozczarowały, więc jak na ten moment czuję raczej niechęć do trzeciego podejścia do twórczości tej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze się zastanowię nad lekturą tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki, które po przeczytaniu "zostają" we mnie, więc tym razem odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skusze na te książkę.
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. A Ty, Kolezako, nie mialas byc na wakacjach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak znajdę chwilę, to przeczytam ;)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.