Obserwatorzy

Kobiety nieidealne. Baśka. Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles


Wydawnictwo Replika
Cykl: Kobiety nieidealne (tom IV)
Stron: 352
Data wydania: 14.05.2019 r.

Baśka to bohaterka ostatniego tomu cyklu „Kobiety nieidealne”, szkoda mi się rozstawać z tym szalonym babskim teamem, ale w chwilach zwątpienia w babską siłę, chętnie do nich wrócę.


O Baśce można powiedzieć, że jest w czepku urodzona, wszystko przychodzi jej z łatwością, dlaczego z dzieckiem miałby być inaczej? Właśnie, dlatego, że dziecka nie można zaplanować pod linijkę, o czym główna bohaterka boleśnie się przekona. Maluszek, o którym mamy już pewne wyobrażenia na etapie ciąży, często zachowuje się dalece od naszych oczekiwań. Jak nie popaść w depresję i czarną dziurę? Tylko dzięki silnemu wsparciu przyjaciółek.


Autorki cyklu są bardzo dobrymi obserwatorkami otaczającego je świata, Baśka jest odzwierciedleniem wielu kobiet, dla których macierzyństwo nie jest celem w życiu, raczej zaskoczeniem i próbą zorganizowania sobie życia na nowo w kompletnie nowej dla siebie rzeczywistości. Nawet mając wsparcie w opiece, Baśki nie omija baby blues, zaraz po porodzie nie może wejść w swoją ukochaną sukienkę, a szpilki i pchanie wózka to niekoniecznie dobre połączenie. Baśka boryka się ze zwyczajnymi problemami młodej (nie wiekiem) matki i choć przychodzą chwile zwątpienia, to każda kolejna wylana łza, powoduje, że prawdziwym staje się powodzenie, co nas nie zabije to wzmocni. 


Cala seria to spojrzenie na kobiety takie, jakimi faktycznie są, z ich wadami, zaletami, problemami, w końcu nie bez powodu nazywa się kobiety nieidealne :) Polecam!

Komentarze

  1. Wiele słyszałam o tej serii. Mam wielką ochotę na nią więc chętnie przeczytam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.