Obserwatorzy

Nasze własne piekło Natalia Nowak-Lewandowska

Wydawnictwo Pascal
Stron: 304
Data wydania: 13.02.2019 r.

Po książki Natalii Nowak-Lewandowskiej mogę sięgać w ciemno. To jedna z tych autorek, która jeszcze mnie nie zawiodła. Nasze własne piekło jest w innym klimacie niż dotychczasowe powieści. Jak autorka poradziła sobie z romansem? Zapraszam.

Kiedy pewnego dnia Nina zadzwoniła po taksówkę, nie spodziewała się, że to zapoczątkuje ważne zmiany w jej życiu. Również Artur nie mógł przewidzieć, że kobieta, która właśnie zamówiła u niego kurs, zostanie w jego myślach na dłużej.


Książka podzielona jest na rozdziały zatytułowane imionami bohaterów, co pokazuje, jaki pewne wydarzenia mają na nich wpływ. 

Nina Wolska, mimo że dawno dorosła nie wyrwała się spod skrzydeł apodyktycznej matki. Pani Wolska zaplanowała życie swojej córki od najmłodszych lat, przelała na nią swoje ambicje i pilnowała, by miała odpowiednich znajomych. Nina nie chce, a może nie potrafi znaleźć w sobie siły, aby przerwać tę egzystencję i po prostu zacząć żyć. Artur ma dwie twarze, dwie profesje, podwójne życie. Wprowadza w uporządkowany świat Niny chaos, wypełnia sobą każdą wolną przestrzeń i burzy utarte schematy. Jest zaborczy i opiekuńczy, chłodny i gorący, po prostu 100% mężczyzna. O Ninę dba jakby była z porcelany, choć na co dzień daleko mu do delikatności. Czy związek dwóch skrajnie różnych osobowości ma szansę na szczęśliwy koniec?


Pisałam to już kilkukrotnie, ale napiszę jeszcze raz — daleko mi do romantyka. Jednak Nasze własne piekło poruszyło we mnie tę wrażliwą nutę. Ta książka na pewno nie jest typowym romansem, z typowymi bohaterami, z utartym i do znudzenia powtarzanym schematem. Nie, to romans w indywidualnym dla Natalii Nowak-Lewandowskiej stylu, pełen napięć, zwrotów akcji i końcówką, która przez dłuższy czas nie da o sobie zapomnieć. Jedno zdanie, a wywołało u mnie dreszcze. 

Ciekawi? Mam nadzieję! Nasze własne piekło to książka, która powinna się znaleźć na Waszej półce :) Polecam!

Za egzemplarz dziękuję Natalii Nowak-Lewandowskiej oraz Wydawnictwu PASCAL.

Komentarze

  1. NIe znam twórczości tej autorki ale ksiązka wydaje się być życiowa a takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna okładka i ciekawy opis, tylko czasu tak mało... :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Eli z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę poznać tę historię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto sięgnąć także po "Jokera" autorki. To świetny thriller :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.