Obserwatorzy

Dziewczyna z warkoczem Agnieszka Jordan-Gondorek

Wydawnictwo Replika
Stron: 416
Data wydania: 15.01.2019 r.

„Dziewczyna z warkoczem” miała być miłą odskocznią od ciężkich kryminałów. Jak wyszło?


Krystyna dowiaduje się, że mąż ją zdradził i wkrótce zostanie ojcem. Rozprawa rozwodowa tak bardzo wytrąca ją z równowagi, że prawie wpada pod koła samochody. Z opresji ratuje ją przypadkowy mężczyzna. Jednak od wypadku drogi Krystyny i jej „wybawiciela” zaskakująco często się krzyżują. Czyżby przeznaczenie?

„Dziewczyna z warkoczem” to debiut z pewnością interesujący :) Ciekawi, nieszablonowi bohaterowie, z którymi można się utożsamiać. Krystyna wzbudziła we mnie tzw. solidarność jajników i bardzo mocno jej kibicowałam, trzymałam kciuki, żeby wreszcie wszystko się ułożyło po jej myśli, żeby po prostu znowu była szczęśliwa. Igor — młody, przystojny i niezwykle oddany ukochanej, rycerz... z mroczną przeszłością.


Autorka w fabułę wplotła wiele ciekawych wątków — zdrada, rozwód, bezpłodność, utrata zaufania wobec najbliższych. Zaskakujący był kryminalny wątek, ale kogo i czego dotyczył, musicie sprawdzić sami. 

Kolejną bardzo istotną sprawą u Agnieszki Jordan-Jordan-Gondorek są więzi. Ludzie, którymi otaczają się główni bohaterowie. Autorka pokazała, że żeby stworzyć rodzinę niekoniecznie muszą nas łączyć więzy krwi, a dzięki przyjaciołom jesteśmy w stanie stawić czoła największym przeciwnościom losu.


Podsumowując, Dziewczyna z warkoczem na pewno wciągnie Was w wir emocji i nie odłożycie książki nim nie poznacie zakończenie. Jestem pewna, że finałowe sceny poruszą niejedno serce i z niejednych oczu wycisną łzy wzruszenia. Nie, ja nie płakałam, ale myślę, że każda osoba, która ma duszę romantyka, będzie oczarowana :) Polecam.

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Replika :)

Komentarze

  1. Okładka mi się bardzo podoba. Z chęcią przeczytam te książkę :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba poczekam na coś bardziej dla mnie :)
    Ale recenzja bardzo ciekawa :)

    Zapraszam serdecznie i pozdrawiam,
    https://czytamytu.blogspot.com/

    Pola

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka sprawia miłe wrażenie i te zdjęcia z warkoczykami ;D Jestem ciekawa tej finałowej sceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że wszystko w tej książce ze sobą współgra. Zaczynając od okładki i idąc dalej przez treść - tak wnioskuję po przeczytaniu recenzji. Dlatego będę szukać w księgarniach :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.