Obserwatorzy

"Uwierz w miłość Calineczko" Natalia Sońska


Wydawnictwo Czwarta Strona
Stron: 384
Data wydania: 31.10.2018 r.

Książkom świątecznym nie stawiam wysokich wymagań, bo one mają mnie wprowadzić w bożonarodzeniowy klimat i pozwolić na oderwanie na od codziennych spraw. Czy Natalii Sońskiej się udało? Zapraszam :)

Uwierz w miłość Calineczko to historia Mai. Młodą kobietę nadopiekuńcza ciotka chce jak najszybciej doprowadzić do ołtarza. Jednak na horyzoncie brak kandydata, do którego serce Mai zabiłoby szybciej. Pewnego dnia spotyka Wojtka. Czy irytujący mężczyzna okaże się tym jedynym?


Uwierz w miłość Calineczko to taka trochę bajka dla dorosłych. Napisana lekkim stylem i przystępnym językiem powieść, o samotności, chęci zmian, o tym, że miłość czasem ma trudne początki, ale zawsze warto słuchać głosu własnego serca. Do tego toczy się w malowniczej, pokrytej białym puchem zimowej stolicy Polski, czyli w Zakopanem. Czy może być lepsze miejsce na ciepłą i pokrzepiającą książkę o uczuciach? Dokładnie, Natalia Sońska trafiła w 10! Klimat tego miasteczka jest niepowtarzalny i cóż dużo mówić, sprzyja zakochaniu :)


Polecam szczególnie fanom tzw. babskiej literatury, zimowy klimat miłości w Zakopanem ogrzeje niejedno kobiece serce.

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona.

Komentarze

  1. kiedyś pewnie przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynam czytanie tej książki :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20/12/18

    Z chęcią zapoznam się z książką :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ciekawe.... czy ja poczułabym ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.