Obserwatorzy

"Kobiety nieidealne - Magda" "Kobiety nieidealne - Iza" Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles



Wydawnictwo Replika
Stron: 400
Data wydania: 16.10.2018 r.











Wydawnictwo Replika
Stron: 384
Data wydania: 21.08.2018 r.






„Kobiety nieidealne” Magda i Iza to moje pierwsze spotkanie z duetem Magdalena Kawka — Małgorzata Hayles, jak wypadło? Lepiej niż się spodziewałam!


Która z nas patrząc w lustro, z czystym sumieniem powie - kocham siebie taką, jaka jestem? Garstka. Zwykle mamy za duży tyłek, za małe piersi, za krótkie nogi, a za długie nosy — przykłady można by mnożyć. I takie są bohaterki książek z serii Kobiety nieidealne.



Magda jest na życiowym zakręcie, rozwiedziona matka dwunastolatka, mieszkanie na kredyt i brak perspektyw na poprawienie swojej sytuacji. Gdy wszystko zmierza po równi pochyłej w dół, wsparcie jest na wyciągnięcie ręki.



Iza silna i niezależna, ze wszystkim radzi sobie sama, wszystko ma pod kontrolą, do czasu... Jeżeli coś zaczyna się walić to działa na zasadzie domina i dokładnie tak jest w przypadku Izy — utrata pracy, bunt nastolatka, tornado w postaci własnej rodzicielki i mężczyzna, który jeszcze niedawno był martwy. Za dużo jak na jedną osobę? Zdecydowanie, bo co cztery głowy to nie jedna!



Problemy w związku, poszukiwanie partnera, relacje rodzic — dziecko czy próba odnalezienia własnych korzeni, wiele z tych spraw dotyczy lub dotyczyło nas samych. Autorki pokazują ważne i trudne życiowe momenty w lekki i humorystyczny sposób, sprawiają, że nawet gorzką pigułkę możemy swobodnie przełknąć. Dzielimy z bohaterkami smutki i radości, kibicujemy im, trzymamy kciuki i czujemy się częścią tego zwariowanego kobiecego teamu.




Dawno nie spotkałam w książce tak zgranego i silnego damskiego zespołu. Przyjaźń między kobietami jest dojrzała jak wino, które uwielbiają, trwała i pozbawiona tego, co czasem zarzucane jest damskim relacjom — zawiści. Magda, Iza, Baśka i Joanna borykają się z codziennymi (i tymi niecodziennymi) problemami, jednak mają siebie, a w kupie siła — jeden za wszystkich wszyscy za jednego! 



W tej serii każda z Was odnajdzie cząstkę samej siebie, bo autorki stworzyły powieść taką jak każda z nas — wyjątkową w swej niedoskonałości. Serdecznie polecam i z niecierpliwością czekam na dalsze tomy.


Za egzemplarze dziękuję wydawnictwu Replika :)



Komentarze

  1. Nie wiem dlaczego ale skojarzyło mi się z serialem Przyjaciółki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ze względu na mocną siłę przyjaźni między kobietami, nic jej nie rozerwie :)

      Usuń
  2. Przyznają, że nie planowałam czytać tej serii ale skusiłaś mnie jej realizmem, o którym piszesz. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najdzie mnie ochota na tego typu książki, to będę pamiętać o tych tytułach.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie książki, typowo kobiece, też są potrzebne- idealne na wieczór z lampką wina i książką:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3/12/18

    Seria zapowiada się interesująco :D Z chęcią bym poczytała ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria mogłaby mi się spodobać i chętnie po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super książka. Myślę, że się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowałaś mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie będę musiała nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są na liście moich zakupów ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.