Obserwatorzy

"Love Line II" Nina Reichter

Wydawnictwo Novae Res
Stron: 352
Data wydania: 26.10.2018 r.

Bethany McCallum chciałaby, aby jej życie znowu stało się normalne, ale czy to możliwe, skoro jej ukochany, Matthem Hansen, za kilka miesięcy bierze ślub z córką magnata medialnego, były mąż chce powrotu, a w dodatku nowa praca w „Newsweeku” zaczyna się od szantażu, za którego sprawą Bethany i Matt są zmuszeni współpracować ściślej niż kiedykolwiek wcześniej?

Love Line II” to powieść obyczajowa w iście hollywoodzki stylu, napisana z rozmachem, ale nie pozbawiona realizmu. Paradoks? W przypadku Niny Reichter niekoniecznie. W "Love Line II" są duże pieniądze, wielkie wydawnictwa, śmietanka towarzyska, ale za tą maską blichtru są zwyczajni ludzie, którzy w domu pokazują swoją prawdziwą twarz, walczą o marzenia, realizację planów i... miłość.




Autorka dużo uwagi poświęciła na relacje między bohaterami, na wybory, których dokonują. Czy w zgodzie z własnym sumieniem? Niestety nie zawsze, czasem rozwiązanie podyktowane jest przyzwoitością, „bo tak należy postąpić”, tylko czy warto marnować własne życie na ciągłe udawanie? Czy warto tylko grać?

W „Love Line II” nie brakuje intryg, zazdrości. Sama zastanawiałam się skąd u autorki tyle pomysłów na komplikowanie życia swoim bohaterom? Kłamstwa, niedopowiedzenia, zatajona prawda — totalny rollercoaster! Jak już wsiądziesz, to nie ma szans,  żeby się zatrzymał. 

Bohaterowie są wyraziści, bardzo dobrze widać motywy, którymi się kierują. Przechodzą przemiany i czytelnik może sobie wyrobić własne zdanie. Nie brakuje „czarnych charakterów”, które tylko czekają na najmniejsze potknięcie.




Historia Beth i Matta to dojrzała, słodko-gorzka powieść o miłości i ukrytych pragnieniach. To powieść o drodze do własnego szczęścia, o walce, którą czasem warto stoczyć nawet samemu ze sobą. Lubicie takie klimaty? Love Line II” jest dla Was!

Za egzemplarz dziękuję autorce Ninie Reichter :)

Komentarze

  1. Pierwsza część bardzo mi się podobała, więc na pewno również przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszej części w tej chwili nie zapowiada się na zmianę... za dużo do przeczytania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam drugą część i bardzo mi się podobała :) Pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, ale czuję, że mogłaby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza część nadal stoi na półce i krzyczy ,, Weź mnie czytaj, nie omijaj " ale tak ten tom mam w planach również przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś chciałam przeczytać książki tej autorki za sprawą pochwał innej serii, ale teraz jakoś odeszła mi ochota, więc sobie odpuszczę chociaż recenzja brzmi obiecująco ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.