Obserwatorzy

"Zaczekaj na mnie" Robert Kornacki i Lidia Liszewska

Wydawnictwo Czwarta Strona
Stron: 360

Data wydania: 19.09.2018 r.


Zaczekaj na mnie” to książkowa niespodzianka, którą dostałam od Czwartej Strony :) Co kryła piękna okładka? Zapraszam :)

Po burzliwym rozstaniu Matyldzie został tylko jeden list, który czekał w skrzynce od roku. Zawarte w nim wyjaśnienia Kosmy wszystko komplikują, bo przez ten czas życie kobiety całkowicie się zmieniło. Jej nową codzienność wypełnia samotne macierzyństwo i powracające myśli o ukochanym. Czy Matylda będzie nadal na niego czekać, gdy obok pojawi się inny mężczyzna?
Kosma musi teraz poświęcić wszystkie swoje siły na walkę o własne zdrowie. Jak pogodzi porywczy temperament z przestrzeganiem zaleceń lekarzy?

Zaczekaj na mnie” to kontynuacja wydanego na początku 2018 r. debiutu „Napisz do mnie”. Miałam z tą książką pewien problem, ponieważ nie czytałam I części, stąd ciężko było mi się wciągnąć w fabułę. Jednak mimo początkowego chaosu, który wynika po prostu z nieznajomości wcześniejszych losów bohaterów, postanowiłam dać tej historii szansę. Po 100 stronie po prostu popłynęłam z prądem kolejnych wydarzeń :) 
Po rozstaniu Kosma i Matylda próbują ułożyć sobie życie na nowo, gdzie próbują, jest tu kluczowe, ponieważ nie potrafią o sobie zapomnieć. A może po prostu nie chcą? Z każdej strony tej historii bije to, jak bardzo za sobą tęsknią, jak bardzo żałują, że wszystko potoczyło się inaczej, niż zakładali na początku i, mimo że przecież wszystko można naprawić, nie dają sobie tej szansy. Jednak los bywa przewrotny, czy dla Kosmy i Matyldy znajdzie jeszcze furtkę, w której odnajdą siebie?



Zaczekaj na mnie” to na pewno bardzo emocjonalna powieść. Znajdziecie w niej mieszaninę żalu, tęsknoty i przeogromnej miłości w każdym możliwym wymiarze. Autorzy bardzo namieszali w życiu dwójki swoich bohaterów, plączą im drogi, tak by ciężko im było z powrotem znaleźć się na tej właściwej – wspólnej. Zakończenie pozostawia wielki znak zapytania, ale i bardzo dobry wstęp do kolejnej części :) Powieść napisana jest lekko, opisów nie ma zbyt wiele, a bieżąca akcja przeplatana wspomnieniami pozwoliła mi usystematyzować bieg wydarzeń. Kosma i Matylda to dwoje zupełnie różnych ludzi – on charyzmatyczny i porywczy, ona delikatna i wrażliwa malarka, teoretycznie nie może im się udać, ale stare porzekadło mówi, że przeciwieństwa przyciągają się najmocniej. Czy w ich przypadku tak będzie? Czas pokaże.

Powieść jest historią miłości dwojga dorosłych ludzi, którym na drodze stanęła poważna przeszkoda. Jeżeli chcecie wiedzieć, czy ją pokonają, zachęcam do lektury. Jednak nie róbcie tego błędu co ja i zacznijcie od początku, na pewno da Wam to szerszy obraz i nie będziecie musieli domyślać się tego, co było wcześniej. 

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona.

Komentarze

  1. Przede mną jeszcze pierwsza część do nadrobienia. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie drugiej bez pierwszej jest kłopotliwe ;)

      Usuń
  2. Książka która skłoni do refleksji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok to muszę zacząć od 1 części :) Po takiej recenzji to trzeba koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaintrygowałaś. Mimo, że nie chciałam już sięgać po twórczość polskich autorów, to zapisuję sobie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam bardzo dużo polskich autorów, raz jest lepiej, raz gorzej :)

      Usuń
  5. Jak tylko przeczytam pierwszą część to od razu zabiorę się za tę książkę. Czuję, że mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam obie części. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy Tobie wycisną łzy z oczu? Bo spotkałam się z takimi recenzjami, mnie nie ale ja to rzadko się wzruszam :D

      Usuń
  7. To już kolejna tego typu historia. Jakoś nie do końca mnie przekonuje z opisu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da sie ukryć, że powieści obyczajowe czy miłosne w większości są do siebie podobne :)

      Usuń
  8. Nie znam pierwszej części tej historii, ale chyba się nie skuszę... Trochę mnie męczą już podobne historie romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie fajnie byłoby zacząć od pierwszej części. Szkoda, że nie miałaś takiej możliwości. Chociaż mimo wszystko wydaje się, że książka dobra, można przeczytać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.