Obserwatorzy

Patronat medialny "Legendy Archeonu" Thomas Arnold





Mój pierwszy patronat medialny :) Thomas Arnold w nowej odsłonie :) 
Z Kroniki Odda...
(fragm. Księgi VII – STRACH STARY I NOWY)

Po ucieczce pierwszych ludzi z Terenów Centralnych i opanowaniu tych ziem przez olbrzymów, gigantów i niszczycieli, Archeon pozostawał przesiąknięty strachem, śmiercią oraz pierwotnym złem powołanym do życia przez Stwórców. Ku swej uciesze sprowadzali oni na świat kolejne monstra pustoszące lądy i oceany, a ich jedynym celem była chęć niszczenia tego, co już istniało. Pożoga i zagłada trwały setki lat, ale również ta era, jak każda, miała swój początek oraz koniec, zapisując się w legendach.

Krew wsiąkła głęboko w ziemię, która na powrót przyjęła brunatną barwę, a rozkładające się ciała dały początek nowemu życiu. Strach uleciał i rozproszył się w powietrzu niczym dym z przygaszonej pochodni. W tym wszystkim jedynie Śmierć pozostała niezmienna. Cierpliwie czekała na odważnych, którzy postanowili wrócić i ponownie określić się mianem Archeonów – pierwotnej nacji zamieszkującej niegdyś Tereny Centralne.


PREMERA: sierpień 2018 r.
Czekam z niecierpliwością na swój egzemplarz, mam nadzieję, że i kogoś z Was "Legendy" zainteresują :) 




Komentarze

  1. Nie moje klimaty, ale serdecznie gratuluję patronatu. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem, że fantastyka to nie Twoja bajka :)

      Usuń
  2. NIe jest to książka dla mnie ale gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie samą już i okładka zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu! Może się skuszę na tę pozycję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może być naprawdę ciekawa książka :) Z niecierpliwością będę czekała na jej pierwsze recenzje w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jej przyjęcia, ale moim zdaniem będzie dobrze :)

      Usuń
  6. Anonimowy4/8/18

    Również GRATULUJĘ patronatu :D Nie przepadam raczej za takimi książkami :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze okładka do treści pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam jeszcze całej książki ale współgrają :)

      Usuń
  8. Nie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze gratuluję kochana patronatu 💖 Po drugie jestem bardzo ciekawa tej pozycji. Już sama jej okładka jest tajemnicza i przyciąga mnie jak magnes.
    Pozdrawiam Cię cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że Tobie też przypadnie do gustu :)

      Usuń
  11. super. Gratuluje patronatu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.