Obserwatorzy

Majowe zapowiedzi :)

Wydawnictwo Czwarta Strona

Premiera 9.05.2018 r.


Piotr dochodzi do siebie po wypadku samochodowym, w którym omal nie zginął. Razem z Martą i dziećmi przeprowadzają się do niewielkiej miejscowości Zarzewie. Spełniają swoje marzenie o własnym domu na wsi i cieszą się każdą wspólnie spędzoną chwilą. Poznają również sąsiadów, młode małżeństwo, Darię i Pawła wraz z ich uroczymi córeczkami. Piotr pozostaje jednak nieufny względem swojego sąsiada i zaczyna dyskretnie obserwować Lipskich. Prawda, jaką odkrywa, napawa go przerażeniem i bezsilnością…
Dlaczego ranimy tych, których najbardziej kochamy? Czy miłość jest zdolna, by przezwyciężyć każde zło? Czy każde uczucie warte jest tego, by o nie walczyć? Jak pomóc osobie, która odrzuca nasze wsparcie?
W obłokach marzeń to poruszająca, momentami szokująca powieść o piekle, które rozgrywa się za zamkniętymi drzwiami, często tuż obok nas. To historia o tym, że nie każdy okazuje się tym, za kogo się podaje, a pozory naprawdę potrafią mylić. To opowieść o trudnej miłości, przezwyciężaniu strachu, o rozpaczy i niemocy, a przede wszystkim o problemie, który nadal uważany jest za wstydliwy i przemilczany.

Wydawnictwo Edito Red
Premiera: 23.05.2018 r.
Seria mafijna II tom
Nicole
Czasami jedna chwila już na zawsze odmienia nasze życie. Kto powiedział jednak, że powinniśmy poddawać się temu, co przyniósł nam los? Dlaczego nie możemy się zbuntować, powiedzieć dość i zrobić wszystko po swojemu? Może dlatego, że nie mamy na to sił?Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nie poznaję samej siebie. W lustrze widzę zupełnie obcą kobietę. Jedynie czego pragnę, to zapomnieć o tym, co mnie spotkało. Niestety każdy dzień przypomina mi, że tak naprawdę nic nie znaczę. Nie mam nic. Nie mam serca. Duszy. Przyszłości. Teraz jestem przecież po prostu zwykłą dziwką.
Marcus
Dojdę do samych bram piekieł, by ją odnaleźć, i wyrwę ją ze szponów tego, który chce nas zniszczyć. Poświęcę wszystko, co mam. Oddam duszę, która znowu żyje właśnie dzięki niej. Zmieniłem się. Kiedyś wszystko, co robiłem, robiłem ze złości i poczucia niesprawiedliwości. Żyłem nienawiścią, pragnąłem zemsty na tych, którzy tak naprawdę nie powinni mnie obchodzić. Dobiłem do dna, a wtedy poznałem Nicole i to ona sprawiła, że zacząłem piąć się w kierunku światła. Teraz robię wszystko z miłości do tej jedynej. Nicole to moja miłość. Piekielna miłość.


Wydawnicwo Jaguar
Premiera: 23.05.2018 r.
Seria Naznaczeni śmiercią tom II
Spętani przeznaczeniem to odważna opowieść o uczuciu, które wymaga zaprzeczenia dawnym relacjom, własnym obsesjom i dotychczasowym wyobrażeniom. Powieść wyraża to, co w prozie Roth najlepsze: niespieszny, pełen napięcia romans zanurzony w misternie skonstruowanym,  kosmicznym świecie. Poprzez różnorodność perspektyw oraz intryg – osobistych czy politycznych – autorka z niezwykłą wnikliwością ukazuje motywacje bohaterów, a rozmach epickiej narracji staje się okazją do zadania odważnych pytań. Czy przeznaczenie może spętać każdego z nas? Czy człowiek w imię własnych przekonań i emocji jest w stanie przeciwstawić się cywilizacji? I czy prawo boskie naprawdę stoi ponad ludzkim?


Wydawnictwo Literackie

Premiera 23.05.2018 r.

Styczeń 1989 roku. Przez pięć dni rodzice siedmioletniej uczennicy wsłuchują się w żądania porywacza ich dziecka. Już nigdy nie zobaczą jej żywej, a sprawca nie zostanie ujęty. Sprawa o kryptonimie „Sześć Cztery” wyląduje w katalogu zbrodni niewyjaśnionych.

Grudzień 2002 roku. Od trzech miesięcy policjant Yoshinobu Mikami bezskutecznie poszukuje zaginionej córki. Wizyta komisarza generalnego policji, który przyjeżdża w związku z porwaniem sprzed trzynastu lat oraz kolejne uprowadzenie nastolatki ze szkoły średniej sprawiają, że Mikami zagląda do dawnych akt.

Wydawnictwo Pascal
Premiera 23.05.2018 r

Pełna emocji opowieść o trudnym macierzyństwie.
To miało być najpiękniejsze lato w życiu Joasi. Sen o rodzinie, o jakiej zawsze marzyła właśnie się spełnił. Razem z Maćkiem doczekali się dziecka. Jednak Joasia nie potrafi cieszyć się macierzyństwem a zamiast spodziewanego szczęścia ogarnia ją coraz większy lęk…
Czy bliscy w porę zorientują się, że młoda matka cierpi na depresję poporodową?
Czy Joasia pozwoli sobie pomóc, zanim będzie za późno?

Komentarze

  1. Ostatni tytuł bardzo chcę przeczytać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej wszystkie i jeszcze kilka dodatkowo :D

      Usuń
  2. Książki nie w mim typie :) Czekam na inne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej przemawia do mnie ostatnia pozycja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie połowę z tych pozycji przeczytam :)) Najbardziej nie mogę się doczekać 2 tomu "Naznaczonych śmiercią" :D
    Buziaki :**
    Wiktoria z https://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem jej ciekawa. Czekam aż przyjdzie :)

      Usuń
  5. Akurat z tego zestawienia nic mnie nie interesuje, ale czekam np. na książkę "Ostatni Namsara" i "Imperium na piasku" od Młodego Booka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na nową Majcher :D
    Ta z Literackiego mnie korci, ale odrzuca mnie ciut porównywanie do Millenium. Nie lubię tego. A książki Izy jestem bardzo ciekawa, bo tak się skończył drugi tom, że powinna po tyłku dostać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od początku, pierwsza już za mną :)

      Usuń
  7. Pierwszą książką jestem zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak matura?? Napisz coś u siebie. Trzymam kciuki mocno!!!

      Usuń
  8. Akurat w tym miesiącu czekam na całkiem inne pozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W maju jakoś nic mnie szczególnie nie interesuje. Może to i lepiej... Mój portfel na pewno mi za to podziękuje ;)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oj znam ten ból, a na Targi jadę więc chyba karta zostanie w domu 😉

      Usuń
  10. Anonimowy5/5/18

    Z chęcią przeczytam przedostatnią książkę ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisze w linkach to będę regularnie zaglądać :*

      Usuń
  11. ja chcę spętanych przeznacznieme <3333 poza tym reszta zapowiedzi też jest całkiem ciekawa.
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na egzemplarz i nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  12. Tyle książek <3 jest w czym wybierać i przez co zbankrutować :D

    Pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu dopiero maj, gdzie do końca roku! :D

      Usuń
  13. Ciekawe propozycje. W maju prawdziwy wysyp książek. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest ich duuużo więcej, tak żeby każdy znalazł coś dla siebie :)

      Usuń
  14. Najbardziej z wymienionych interesuje mnie "Wszystkie pory uczuć. Lato". W domu mam już poprzednie tomy, więc będzie to dopełnienie kompletu;)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.