Obserwatorzy

"Kłopoty mnie kochają" Joanna Szarańska

Wyd. Czwarta strona

„Kłopoty mnie kochają” to moje kolejne spotkanie książkowe z Joanną Szarańską. Autorka serii Kalina w malinach oraz świątecznych „Czterech płatków śniegu” serwuje nam kolejną powieść pełną humoru.
Zojka jest początkująca dziennikarką marzącą o pracy w dużej redakcji. Jednak zanim zostanie rozchwytywaną reporterką w Krakowie, musi zażegnać awanturę w  rodzinnym domu. W efekcie swojego niezwykłego daru ściągania na siebie kłopotów, na co wskazuje nam tytuł, zostaje wplątana w dość  niewiarygodną aferę, a my zyskujemy 304 strony śmiechu i dobrej zabawy. „Kłopoty” to  genialna komedia, ale jest w niej również wątek kryminalny. I nie, nie jest to tylko wątek poboczy 😊 Dzięki pewnemu znalezisku na scenę wkracza aspirant Chochołek, do fanklubu którego ja zdecydowanie należę 😉
Oprócz naszej przyszłej pani redaktor oraz nieco rozkojarzonego ale niezwykle uroczego aspiranta, w książce znajdziemy szereg charakterystycznych i świetnie nakreślonych bohaterów. Ukochana babcia Zojki niewiele ma w sobie z nobliwej staruszki, która czyta wnukom bajki w bujanym fotelu, przystojny redaktor miejscowej gazety, ostra pani prokurator tworzą  mieszankę wybuchową 😊
W książkach Joanny zawsze wiele się dzieje ale nie sposób się pogubić. Akcja pędzi jak Pendolino, a opisy dokładne i nie przydługie, dokładnie takie żeby poczuć klimat tej pięknej i sielskiej wioski. Dialogi prowadzone swobodnie, niewymuszone.
 Ja szczerze polecam, bo to świetny poprawiacz humoru ☺ Na pewno w trakcie oczekiwania na II tom będę do niej wracała.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Z chęcią sięgam po Twoje książki :)

      Usuń
  2. Uwielbiam tę książkę. A Zojka wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) Tylko czemu do sierpnia tak daleko?

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.