Obserwatorzy

"Soulless" T. M. Frazier


Wydawnictwo Kobiece
Cykl: The King (tom 4)
Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
Stron: 304
Data wydania: 23.08.2018 r.


Soulless to kontynuacja (zresztą bardzo udana) Lawless, a tym samym zakończenie historii Beara. Zapraszam.

Bear siedzi w więzieniu za przestępstwo, którego nie popełnił. Ucieczka jest jedyną rzeczą, o jakiej marzy przystojny i niebezpieczny motocyklista. Wie, że musi się wydostać z więzienia, bo jego ukochana jest tam, gdzie nie może jej chronić. Thia ukrywa się, pozostając pod opieką przyjaciół Beara. Stara się być cierpliwa i czekać, ale miesiące bez kontaktu z nim są jak tortura. Nadszedł czas, by zawalczyć o powrót ukochanego mężczyzny.


T. M. Frazier dała się poznać jako autorka, która dość odważnie pisze. Jej bohaterowie są brutalni i piekielnie niebezpieczni, a do tego niezwykle pociągający fizycznie. Jednak pod twardymi, pokrytymi tatuażami ciałami, kryją się dusze, które chcą najbardziej oczywistej rzeczy na świecie – być kochanym. Być dla kogoś jedynym i całym światem. Dla Kinga tą osobą jest Doe, dla Beara - Thia. Dziewczyna jest gotowa wskoczyć w ogień, by Bear wyszedł z więzienia.

Soullesstak jak i jej poprzedniczki obfituje w odważne sceny seksu. Nie ma tu miejsca na romantyczne słówka i randki pod kwitnącą jabłonią. Bear i Thia w bardzo bezpośredni sposób wypowiadają swoje pragnienia względem siebie, więc jeżeli ktoś nie lubi wulgarnego języka, to książka może momentami mierzić. Mnie to nie przeszkadza, zresztą już w I tomie serii The King jest próbka tego, co potrafią bohaterowie książki, więc przez kolejne trzy tomy można przywyknąć.

Abel, bo tak ma naprawdę na imię Bear, chce odzyskać swój dawny klub motocyklowy, a żeby to zrobić i zostać przywódcą, musi pokonać swojego ojca Choppa, który jest szefem Beach Bastards. Bear idzie z nim na otwartą wojnę. Czytając poprzednie części, możemy być mniej więcej przygotowani na to co może się wydarzyć, ja w każdym razie byłam i już miałam gotowy scenariusz w głowie. Wiadomo – pokonany i wszystko cacy, a jednak się mocno zdziwiłam. W pewnym momencie pojawia się osoba, której najmniej się spodziewałam. I nie przejrzałam jej zamiarów. O kogo chodzi? Sprawdźcie.


Pod koniec wiele się wyjaśnia, kilka niewiadomych dotyczących przeszłości Beara zamyka przypadkowo znalezione zdjęcie. Jednak jest już za późno, aby cokolwiek zmienić. Można tylko iść do przodu. Koniec? Z jednej strony przewidywalny, ponieważ Bear od początku nie kryje się ze swoimi planami, z drugiej to, co odkrywają w dawnej siedzibie klubu Beach Bastards sprawia, że zostajemy z wielkim znakiem zapytania.

Soullessjest dopełnieniem wcześniejszego tomu "Lawless", tak jak dopełnieniem „Kinga” był „Tyran”. Jedni pewnie tę serię pokochają, innym nie przypadnie do gustu. Ja polecam, mimo wszystko warto czasem oderwać się od gatunków, w których czujemy się najlepiej i „zasmakować” czegoś innego. Jeżeli Wydawnictwo Kobiece zdecyduje się wydać kolejne trzy o Preppym, z przyjemnościa po nie sięgnę.

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwo Kobiece.


Komentarze

  1. Nie czytałam jeszcze tej serii, ale mam ją w planach i jestem ciekawa, czy mi się spodoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój gatunek... nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31/8/18

    To również zbytnio nie jest mój gatunek, ale na pewno znajdzie swoich czytelników :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie miałam okazji przeczytać tej serii, więc skoro polecasz, to może się za nią zabiorę :) Niezbyt mi się podobają te okładki i przyznam, że troszkę mnie odstraszyły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale raczej się z nią nie zapoznam ;). To chyba niekoniecznie moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze nic z tej serii, ale chętnie sięgnę po pierwszy tom jak tylko będę miała okazję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co mam co czytać, ale będę miała w pamięci tą serię...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę serię, to dla mnie fajna rozrywka i odstresowanie. Jestem dopiero po "Tyranie" , ale wkrótce mam nadzieję nadrobić resztę. 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej serii i wydaje mi się, że nie jest dla mnie. Już na pierwszy rzut oka na okładkę bym uciekła, ponieważ z reguły unikam erotyków. Cieszę się, że Tobie książka się podobała, ale ja jednak sobie ją odpuszczę :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.