Obserwatorzy

Policjanci i gangsterzy. Krzysztof Wójcik.

Dom Wydawniczy REBIS
Stron: 352
Data wydania: 14.05.2019 r.

Krzysztof Wójcik jest dziennikarzem śledczym, lecz „Policjanci i gangsterzy” nie są reportażem, a powieścią i to o mocnym zabarwieniu sensacyjnym. Zapraszam 🙂



Od pierwszych stron widzimy, jak bardzo brutalna ta powieść będzie i jak bardzo bezwzględna jest grupa gangstera o pseudonimie „Willy”, która nie cofnie się nawet przed zabójstwem dziecka. Gang zasłynął w 1999 r. kiedy to dokonał spektakularnego napadu na konwój Urzędu Poczty Polskiej, po którym „Willy” przepadł na jakiś czas, by powrócić z nową twarzą i nową tożsamością.





Jednak światek przestępczy nie lubi pustki i w Polsce zaczyna swoją działalność inna grupa, specjalizująca się w porwaniach dla okupu. Ich ofiarami padają głównie dzieci. Ta nowa formacja to... gang policjantów. Przez kilka lat proceder działa bez zarzutów, co przesądziło o wpadce? Zapraszam do lektury.




Powieści gangsterskich powstało wiele, sam „Masa” napisał ich kilkanaście (tu również ten gangster-celebryta się pojawia, ale nie jest to książka o nim), co wyróżnia tę? Właśnie ta przestępcza grupa, która przecież powinna stać po stronie prawa. Czyta się świetnie, krótkie rozdziały, klimat rodem z filmów sensacyjnych, do tego kulisy pracy funkcjonariuszy CBŚ i metody rozpracowań. Książka dla każdego fana mocnych wrażeń. Polecam!




Za egzemplarz dziękuję Dom Wydawniczy REBIS.

Komentarze

  1. Coś dla mojej drugiej połówki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że dam jej szansę za jakiś czas :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  3. Powieść mnie zaintrygowała :)
    Pozdrawiam,
    Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, jesli tu ginie dziecko, to ja nie dam rady tego przeczytac... :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.