Obserwatorzy

Jego banan. Penelope Bloom.

Wydawnictwo Albartos
Stron: 256
Data wydania: 13.03.2019 r.


Dziennikarka Natasha zaczyna pracę jako stażystka w przedsiębiorstwie Bruce'a Chambersona, by znaleźć „haki” na właściciela i przedstawić firmę oraz jego osobę w niekorzystnym świetle. Reszty możecie się domyślić.


Natasha jest totalną katastrofą, co czasem bywa urocze, ale u niej urosło do takich rozmiarów, że nie wiem jakim sposobem ona w ogóle jeszcze żyje, bo samo to, że wstaje z łóżka, wiąże się z niemałym ryzykiem. Szczęście? Bruce to chodzący ideał — przystojny, wysportowany, poukładany, inteligentny i bajecznie bogaty, czyli dobór bohaterów na zasadzie kompletnych przeciwieństw, które jak wiadomo, się przyciągają.


„Jego banan” kipi podtekstem erotycznym, ale nie powala na kolana. Napisana tak prosto i przewidywanie, że już chyba bardziej się nie da, nie mniej jednak mnie nie znudziła. Nie mówię, że śmiałam się do rozpuku, bo bym Was okłamała, ale jako „odmóżdżacz” ta książka sprawdza się w 100%. Nie jest długa, absurd goni absurd i do tego, co chwilę autorka podkreśla wagę banana jakby od niego zależała ludzkość (może zależy?). Podsumowując na dwoje babka wróżyła, albo Was zemdli, albo stwierdzicie, że dobra te wisienki, które są planowane na czerwiec, też przeczytam.

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Albatros.

Komentarze

  1. Nie jest to ksiązka dla mnie - nie odnalazłabym się w niej

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem, sobie odpuszczę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie dla mnie :)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz tytul brzmi sugestywnie i durnowato! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie zabija książki tak bardzo jak przewidywalność... tym razem dziękuję!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.