Obserwatorzy

Z książką na tropie 🕵️‍♀️



Hej! To będzie pierwszy z cyklicznych postów :) Zasady są bardzo proste :) W terminie 10.11.-17.11.2018 r. pod zdjęciem zadajecie pytania do Thomas Arnold, na które on odpowie w osobnym poście :) Autor/ka pytania, które Thomasowi najbardziej przypadnie do gustu otrzyma nagrodę - książkę z autografem :) Do dzieła!

Thomas Arnold
(Arnold R. Płaczek)

Rocznik 1985, urodził się w Rybniku. Skończył farmację na Śląskim Uniwersytecie Medycznym i obecnie nie pracuje w swoim zawodzie. W 2013 r. zadebiutował thrillerem medycznym pt. "Anestezja". Obecnie mieszka w Rydułtowach – małej miejscowości na Śląsku, a kiedy nie pisze sam chętnie czyta, głównie  książki sensacyjne, przygodowe, kryminały oraz thrillery.

Komentarze

  1. Bardzo lubię czytać wywiady z autorami, więc cieszy mnie, że postanowiłaś prowadzić ten typ u siebie na blogu. Nad pytaniami pomyślę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach "przepytać" Asię Szarańską i Magdalenę Majcher, a kto dalej? Zobaczymy 😘

      Usuń
    2. Zapowiada się ciekawie ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z wywiadami. Chętnie poczytam te wywiady :) Pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł jest z pozytywnym odzewem ❤

      Usuń
  3. Super pomysł na cykl :)


    Pozdrawiam,
    Lady Spark,
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomysł się przyjmie

      Usuń
  4. Nie znam jeszcze tego autora, więc na ten moment nie mam do niego żadnych pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tum bardziej zapraszam do zadawania pytań ;)

      Usuń
  5. Ja mam na półce jego książkę, której jeszcze nie zdążyłam przeczytać :c
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups! Mnie do kompletu brakuje Anestezji ale nie wiem kiedy przeczytam 🙈

      Usuń
  6. Mnie zawsze zastanawia co skłoniło autora do wydania pierwszej książki i w jaki sposób się do tego zabiera więc może na to autor mi odpowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Czy chciałbyś napisać coś w duecie? Jeżeli tak to z kim? (polski i zagraniczny pisarz/pisarka)
    2. Do tej pory kryminały, teraz fantastyka - co trudniej się pisze?

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Dlaczego magister farmacji zajął się pisaniem książek? To był "grom z jasnego nieba" czy...chłodna kalkulacja?
    2. Co Pan czuje na spotkaniach autorskich, tuż przed wyjściem do swoich Czytelników?

    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.