Obserwatorzy

"Biegiem po miłość" Marta Radomska

Czwarta Strona
Cykl: Maraton do szczęścia (3 tom)
Stron: 368
Data wydania: 19.09.2018 r.

Biegiem po miłość” to kolejna odsłona przygód Aleksandry oraz jej rodziny i przyjaciół. Znacie poprzednie książki Marty Radomskiej? Zapraszam na III z serii Maraton do szczęścia :)

Ola szykuje się do ślubu z Łukaszem. Jej wizja TEGO DNIA diametralnie odbiega od planów jej mamy. Pudełko na ślubne buty, w którym Ola znajduje białe adidasy z tajemniczą karteczką „Ucieknij ze mną”, uruchamia lawinę zdarzeń. Łukasz podejrzewa ukochaną o zdradę, na weselu zjawia się policja, a każdy z gości weselnych zostaje wciągnięty na listę podejrzanych o morderstwo. Czy tę ślubno-weselną katastrofę da się jeszcze uratować? 

„Biegiem po miłość” to komedia, której akcja nie zwalnia. Jeszcze zanim wesele Oli i Łukasza zmienia się w miejsce zbrodni, śledzimy „przepychanki” między przyszłą Panną Młodą, a jej świtą. Właściwie już na samym starcie, czyli przy wyborze sukni, ślubne perypetie wywołują uśmiech, który nie schodzi z twarzy przez kolejne strony. 



Bohaterowie, dobrze znani z poprzednich tomów „Maraton do szczęścia” i „Sprintem do marzeń”, tworzą mieszankę wybuchową, która niecodziennymi pomysłami, w tym również mało konwencjonalnym śledztwem na własną rękę, nadają powieści kolorytu. Obrazu dopełniają pojawiające się wszędzie zwierzaki, od sesyjnych króliczków, do humorzastego Behemota oraz psa Dragona. Czy wszytko to razem nie zapowiada jazdy bez trzymanki? 



Jesteście ciekawi czy ślubno-weselny maraton zakończy się szczęśliwie? Zapraszam do lektury. „Biegiem po miłość” na pewno rozweseli ponury i deszczowy dzień :)

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona




Komentarze

  1. Nie znam jeszcze tej serii, ale to tylko kwestia czasu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria mogłaby spodobać się mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, nie czytałam tej serii, ale może być ciekawa. Lekkie lektury na jesienny, dołujący wieczór. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna seria, muszę się jej bliżej przyjrzeć:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem pewny czy to mój klimat, ale czasem wypada sięgnąć po coś "z innej bajki"

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam drugi tom i myślę, że po kolejny też sięgnę :)
    http://whothagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji poznać poprzednich tomów. Jednak po Twojej recenzji już wiem, że spodobałaby mi się i to bardzo :) Taka idealna na letnie leniuchowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam tej serii ani samej autorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemna lektura, ale moją ulubioną częścią tej serii jest 2 tom:)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki, ale chętnie to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.