Obserwatorzy

"Lato z ciotką spirytystką" Danuta Korolewicz

Wydawnictwo Lucky
Stron: 384
Data wydania: 13.07.2018 r.

Wakacje to czas relaksu, a nic tak nie odpręża jak dobra komedia. Zapraszam na recenzję książki "Lato z ciotką spirytystką".

Magda, studentka z Torunia, spędza wakacje u ciotki Walerii w malowniczym miasteczku, pracując na zastępstwo w miejscowej bibliotece. Spokój letnich dni zaburzają przerażające wydarzenia, w których centrum nagle znajduje się dziewczyna. Wraz z przyjaciółką Dorotą rozpoczynają ryzykowne śledztwo na własną rękę.

Bardzo lubię powieści osadzone w małych miasteczkach, bo w nich panuje niespotykany w duży mieście klimat. Warba, w której dzieje się akcja „Lata” to miejsce, gdzie każdy każdego zna, gdzie przyjazd obcych jest zauważony od razu, a ksiądz i burmistrz to najważniejsze osoby. Dzień podobny do dnia, a każda niedziela jest świętem — autorka oddała to idealnie i z dużą dozą humoru.



Lato z ciotką spirytystką” to książka łącząca w sobie komedię, kryminał i obcą dla mnie ezoterykę. Ciotka Waleria, która jest medium, organizuje w czwartkowe wieczory seanse spirytystyczne. Właśnie podczas jednego z nich dochodzi do tragicznych wydarzeń, które uruchamiają całą lawinę tajemniczych oraz niebezpiecznych sytuacji. Wątek kryminalny jest dobrze nakreślony i muszę przyznać, że czekałam w napięciu na jego dalszy ciąg, a także na rozwiązanie. „Lato z ciotką spirytystką” jednak przede wszystkim jest komedią i w klimacie dobrego humoru jest utrzymana. Przez 384 strony uśmiech nie będzie schodził Wam z twarzy.




Ciotka Waleria to postać bardzo oryginalna, a jej niecodzienne zainteresowania wprowadzają do powieści coś nowego, innego. Pozostali bohaterowie, zarówno ci pierwsoplanowi, jak i inni, którzy przewijają się na kartach książki tylko epizodycznie, mają w niej określone miejsce. Warba to miasteczko pełne barwnych osobowości, co widać w coniedzielnych występach na mównicy. Jednak nie każda z nich jest tym, za kogo się podaje, a w piwnicach miejskiego ratusza można znaleźć coś więcej, niż tylko niepotrzebne fotele biurowe. Co? Sięgnijcie po książkę i sami sprawdźcie, ale może się okazać, że inaczej spojrzycie na trzepiącego dywan sąsiada.

Lato z ciotką spirytystką” jest książką idealną na letnie popołudnie. Na pewno nie będziecie się nudzić, a Magda i jej niesamowita ciotka Waleria sprawiają, że brzuchy będą bolały ze śmiechu. Polecam!


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Lucky



Komentarze

  1. No a końcówką wakacji, będzie w sam raz. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tytuł, uwielbiam takiego rodzaju książki :)
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/08/ton-dom-wschodzacego-sonca.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia książka przy której się uśmiałam to chyba "W 80 dni dookoła świata" - nie jestem pewna, czy ta książka dostarczyłaby mi rozrywki ale zawsze warto dać szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej brzmi ekstra! Moje klimaty, lubię kryminały na wesoło, a z ezoteryką jeszcze nie miałam okazji sprawdzić. ;) Dopisuję do listy - brzmi jak świetny relaks. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem potrzeba człowiekowi książki, która sprawi, że nasz nastrój się polepszy, a nawet dzięki niej popłaczemy się ze śmiechu. Super, że coraz więcej takich książek pojawia się na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie książki, a skoro można się pośmiać to koniecznie muszę po nią sięgnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie słyszałam o tej książce, choć to połączenie gatunków może być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I takich właśnie książek mi trzeba:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nie czytałam książek z humorem. ;) Warto nadrobić te zaległości, właśnie z tą książką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio humor książkowy mnie razi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22/8/18

    Książka zapowiada się ciekawie ^^ Być może skuszę się przeczytać :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja już tęsknie za wakacjami. Fajna lekka powieść i jest pobliski Toruń ;) Moje rejony

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz komentarz :)

Popularne posty

Polityka prywatnośći RODO

25 maja weszło w życie słynne RODO czyli rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dlatego chciałbym Was poinformować co następuje ;) Administratorem bloga zksiazkanakanapie.blogspot.com jestem ja – Sylwia Prus. Kontakt do mnie: sylwia.prus85@gmail.com lub red_sonia@poczta.fm

Każdy kto zostawia komentarz na moim blogu/profilu na FB/ koncie na IG wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci: adresu e-mail, imienia i nazwiska, nick’a oraz IP.Podanie danych przez Użytkownika zawsze jest w pełni dobrowolne.

Jako administrator informuje także, że stosuję na swoim blogu technologie pokazujące działania podejmowane przeze mnie na innych stronach tj. Facebook oraz Instagram.

Jako administrator powierzam dane platformie blogger (link do polityki prywatności: https://policies.google.com/privacy?hl=pl), na której znajduje się mój blog, oraz firmie Facebook - gdzie znajduje się mój fanpage oraz konto na Instagramie (link do polityki prywatności: https://www.facebook.com/privacy/explanation). Dane nie są przeze mnie gromadzone, przetwarzane ani udostępniane osobom trezcim.